RETUR OG REKLAMASJON - Nordicfit
Ved retur, send en epost til: support@nordicfit.no, merk eposten med “RETUR”
Vi tilbyr 30-dagers returrett.
Kostnadsfri retur ved bytte av vare og størrelse.
Ved full retur, kommer det en kostnad fra PostNord på 69,-. Denne summen trekkes fra din betalte ordre.
Dersom den totale summen understiger kvalifikasjonen til gratis frakt, blir denne summen trukket fra den betalte ordren.
Ved retur må varen være i ubrukt stand. Det vil si original emballasje (ikke frakt emballasje) samt etiketter. Varen må være kjøpt direkte via oss på www.nordicfit.no.
Feil og reklamasjoner
Ved reklamasjon, send en epost til: support@nordicfit.no, merk eposten med “REKLAMASJON”
Våre varer håndteres av mennesker og av den grunn kan menneskelige feil oppstå. Skulle du være berørt av en feil og ønsker å reklamere på dette, send oss en e post.
Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde med kjøpet sitt, så ta kontakt med oss, så skal vi passe på å løse dette så raskt som mulig.
For andre henvendelser, kan du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema, eller sende en epost til: support@nordicfit.no
Dersom det er skader på produktet, må dette meldes om før returen.
Våre sendinger håndteres av tredjeparts fraktselskaper. Av den grunn er det viktig å undersøke bestillingen din ved mottak og kontakte oss umiddelbart dersom varen er defekt, skadet eller du har mottatt feil vare.
Levering:
Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt og fullstendig leveringsinformasjon. Dessverre kan vi ikke holdes ansvarlig for pakker som sendes feil eller lignende, på grunnlag av feil informasjon i leveringsinformasjonen. Hvis du oppdager feil informasjon i leveringsinformasjonen, kan du kontakte kundeservice. Korreksjon av leveringsinformasjon er bare mulig hvis ordren ikke har blitt pakket eller sendt.
Standard for varer sendt i retur:
Varer som er ugyldige, vil bli returnert og belastet med frakt på 59 kr.
Vi godtar bare returnering/bytting av varer i samsvar med følgende retningslinjer:
Alle returer må være poststemplet innen 30 dager etter levering.
Klær må returneres i original produktpose.
Kan ikke være brukt (kun prøvd), vasket eller tørketrommel.
Kan ikke ha deodorantmerker.
Kan ikke ha flekker av noen slag (sminke/selvbruning, osv.).
Kan ikke ha menneske- eller dyrehår.
Må ikke ha unormal lukt (parfyme, kroppslukt, osv.).
Klær må ikke mangle noen innhold (glidelåser, snorer, knapper, osv.).
Kjøp
Når du bestiller online, gjelder kjøpsavtalen bare etter at du har mottatt ordrebekreftelse via e-post. Bekreftelse vil bli gjort innen 24 timer etter at ordren er mottatt. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse, hvis det er noe galt eller hvis du vil endre bestillingen din, vennligst kontakt oss.
Refusjon
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din og varsle deg. Når det er godkjent, blir du automatisk refundert til din opprinnelige betalingsmetode. Husk at det kan ta litt tid for banken din eller kredittkortfirmaet å behandle og returnere pengene dine.
Mangel på varen - kjøperens rettigheter og garantiperiode
Hvis det er en feil med varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi beskjed til oss.
Hvis varene har en feil, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i samsvar med reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6, under omstendighetene holde tilbake kjøpesummen, velge mellom retting og ny levering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren. Reklamasjoner til selgeren skal gjøres skriftlig.